  • 1. Data: 2007-02-20 10:07:40
    Temat: ???
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Czemu wszystkie posty z "pomocy prawnej" są po 2 albo więcej razy ?
    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 2. Data: 2007-02-20 10:25:21
    Temat: Re: ???
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "Johnson" <j...@n...pl> wrote in message
    > Czemu wszystkie posty z "pomocy prawnej" są po 2 albo więcej razy ?
    > --

    bo klikają 15 razy zamiast poczekac :/

  • 3. Data: 2007-02-20 11:42:15
    Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com>

    GrzegorzG napisał(a):
    > bo klikają 15 razy zamiast poczekac :/

    Raczej wysyłają post, później nie widzą go na grupie, więc
    wysyłają jeszcze raz i kolejny. A bramka dopiero po paru
    tygodniach zbiorczo wysyła wszystkie posty na grupę
    i dostajemy to, co dzisiaj.
    Przynajmniej tak to wygląda na moje oko :)

    Pozdrawiam,
    Gerard

  • 4. Data: 2007-02-20 13:11:20
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 20 Feb 2007 12:42:15 +0100,
    Piotr "Gerard" Machej <g...@g...com> screamed:

    Nie. To ten głupi flooder.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 14:11:07 user up 11258 days, 2:06, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Democracy is too good to share with just anybody. -- Nigel Rees