  • 1. Data: 2007-02-20 10:13:56
    Temat: poreczenie
    Od: skorek989<s...@p...onet.pl>

    Witam!

    Mam pytanie co do pewnego problemu, ktory przedstrawia sie nastepujaco:
    Znajomy prosi mnie o poreczenie kredytu na nie mala kwote przynajmniej dla mnie
    wiem, ze jest wyplacalny i ze go splaci ale zawsze istnieje jakies ryzyko ktoremu
    chcialbym zapobiec. Jak moglbym sie w takiej sytuacji zabezpieczyc prawnie ze w
    razie czego on by te pieniadze spłacił. Czy moglby np. wystawic weksel ktory by
    mnie zabezpieczyl albo czy jest mozliwosc spisania jakiejs umowy u notariusza?

    Prosze o szybką odpowiedz z góry dziekuje.

    -> http://usenet.pomocprawna.info