  • 1. Data: 2007-02-20 10:11:55
    Temat: DEBET W BANKU PKO BP
    Od: monikaoooo<a...@i...pl>

    Więcej szczegułów:w 99r. skradziono mi czeki,czeki były IN BLANCO.o tym fakcie
    poinformował mnie dopiero bank.sprawdziłam w domu i faktycznie ich nie było. Ten
    incydent zgłosiłam na policje,ale debet został zrealizowany. Prokuratura Rejonowa
    w ... w sprawie oszustwa dokonanego na szkodę PKO BP POSTANOWIŁA umorzyć
    sprawę. powodem było nieznalezienie sprawcy. to było30.czerwca2000r.potem
    kilkakrotnie kontaktowałam się z bankiem w sprawie spłaty,ale nie jestem w stanie
    spłacic 24000+odsetki.zaczełam ignorowac tow 2005.01.03 komornik postanowił
    zawiesić postępowanie egzekucyjne w trybie art.820 kpc.mysle,ze ten komornik
    działa na polecenie sadu,jest podana sygnatura akt.potem był spokój az w
    dniu2006.01.06następne pismo od komornika sadowego(www.komornik.beep.pl)
    gdzie postanowił Umorzyc postępowanie egzekucyjne. uzasadnienie:uwzględniając
    tresc art. 823 kpc nalezało orzec jak w sentencji. w 2006.12.20 otrzyma lam
    kolejne pismo z banku!! Czy ten dług ulegnie przedawnieniu??? ile razy bank będzie
    się odwoływał? co mam zrobić,chce isc normalnie do pracy i nie martwić sie,że
    kiedys wyląduje pod mostem!! POMOCY

    -> http://usenet.pomocprawna.info