  • 1. Data: 2003-05-19 19:29:46
    Temat: Rejestr osób karanych, czy jakoś tak
    Od: "Rafał Góźdź" <r...@w...pl>

    sprawa wyglada tak...
    podrobiona legitymacja studencka.... ( pieczatka)
    wyjasnienia na policji juz byly.... teraz sprawa w sądzie..... z tego co
    powiedzieli na policji bedzie za to kara grzywny...
    przez ile lat bedzie to wisiało w ww. rejestrze???

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-05-19 19:36:30
    Temat: Re: Rejestr osób karanych, czy jakoś tak
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Rafał Góźdź wrote:
> [...]
    > powiedzieli na policji bedzie za to kara grzywny...
    > przez ile lat bedzie to wisiało w ww. rejestrze???

    5 lat od wykonania, na wniosek może być po 3 (art.107§4 kk)

  • 3. Data: 2003-05-19 20:25:32
    Od: "Rafał Góźdź" <r...@w...pl>

    > 5 lat od wykonania, na wniosek może być po 3 (art.107§4 kk)

    okey, dzięki..

    a czy jest mozliwosc przeniesienia sprawy sądowej do miasta w którym
    mieszkam??? (warszawa)
    sprawa toczy sie w miechowie, poniewaz tam została zatrzymana
    legitymacja....
    chodzi mi o to aby uniknac znowu podrozy .....
    sprawa jest na etapie zakonczonych prac policji...
    da się cos z tym wykombinowac??? jakies podanie ??? ale gdzie i kiedy???