  • Data: 2005-01-19 11:35:56
    Temat: Re: zwolnienie z pracy
    Od: "Iwona" <_...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Johnson" <J...@n...pl> napisał w
    wiadomości

    żywiciela rodziny.

    Było właśnie tak jak mówisz. Obydwaj dostali kilka miesięcy
    temu
    coś w rodzaju ostrzeżenia przed zwolnieniem (przyczyny
    leżące po stronie pracodawcy ).
    Wdowiec zaczął załatwiać sprawę i "wywąchał" coś o jedynym
    żywicielu.
    W rezultacie jego kumpel kilka dni temu wypowiedzenie do
    ręki dostał
    ( a też jest jedynym żywicielem- żona nie pracuje), a on
    nie.
    Zwolniony szuka teraz jakiegoś przepisu- jeśli takowy jest,
    będzie się odwoływał itd...
    Nie wiem , czy coś załatwi .
    Dzięki za zainteresowanie i odpowiedzi.