  • Data: 2005-01-19 06:37:05
    Temat: Re: zwolnienie z pracy
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Johnson" <J...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:cshim0$nbi$6@news.onet.pl...

    > Zwłaszcza ten kawałek o niepodawaniu przyczyn wypowiedzenia mnie rozbawił.

    Zawsze to może byc likwidacja stanowiska pracy, przyczyny ekonomiczne itp.
    Znam wiele przypadków, kiedy pracodawca nawet pół roku wcześniej wręczał
    wypowiedzenie pracownikowi... jedynie z dobrej woli, aby pracownik mógł
    sobie zaplanować co i jak i przez pół roku szukać nowej pracy.
    Jednocześnie przez te pół roku pracodawca dawał pracownikowi luz, umożliwiał
    szukanie pracy... zezwalał na korzystanie z telefonu w tym celu itd. a co
    robił pracownik ? zamiast wziąć się do szukania nowej roboty... ciągał
    byłego pracodawce po sądach, żądał wyjaśnień czemu chce go zwolnić itd.
    zamiast szukać roboty to chodził do PIP żalić się że traci robotę.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@i...XX.pl < wytnij X..X gdy będziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl + http://wizowo.3mam.net