eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozawiadomienie o popelnieniu przestepstwa przez Millennium Bank [crosspost] › Re: zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa przez Millennium Bank [crosspost]
  • Data: 2013-12-31 19:18:42
    Temat: Re: zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa przez Millennium Bank [crosspost]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.12.2013 08:34, RobertS pisze:

    > za stracony czas oraz "krzywdy moralne" odszkodowania nie dostaniesz,
    > ale jeżeli wykażesz, że poniosłeś jakieś wymierne (finansowe) straty to
    > pisz reklamację
    >
    > do ew. odsetek dodaj koszt połączeń telefonicznych, paliwa/biletów
    > (jeżeli takie koszty też poniosłeś) i pisz REKLAMACJĘ!

    Dostaną cały stos reklamacji - dziś sprawdzam.... i znowu coś zgubili.

    Dyspozycja zamknięcia limitu w koncie - jest (ale trochę im to zajmie).
    Dyspozycja spłaty jednego kredytu gotówkowego - jest i przeszła.
    Dyspozycja spłaty drugiego kredytu gotówkowego - ooo, gdzieś się
    zapodziało...

    Dobrze, że blokada zdjęta.

    Swoją drogą okazało się, że zamknięcie limitu w koncie trwa u nich aż 30
    dni... a w umowie mam wymóg zamknięcia w ciągu 30 dni od uruchomienia i
    nie można tej dyspozycji złożyć telefonicznie. Paragraf 22? ;->