  • Data: 2008-03-08 16:02:24
    Temat: Re: zalozenie DG
    Od: piotrliwszic <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Na dwa pierwsze przepis sie znajdzie... Ale może pokaż, gdzie jest o
    > obowiązku /mania/ konta

    to że lubisz się bawić w szukanie przepisów mało mnie interesuje
    i sam doskonale wiesz że przepis mówiący o tym wprost się nie znajdzie
    i sam doskonale wiesz że zadając takie pytanie może być tylko jedna
    dobra odpowiedź:

    że o numer firmowego konta spyta Cię Pan/Pani w urzędzie miasta
    w którym będziesz składać formularz o wpisie do ewidencji działalności
    gospodarczej a także
    Pani/Pan w urzędzie skarbowym w który będzie informować o DG

    Spróbuj założyć DG bez konta firmowego. Jestem bardzo ciekawy czy Ci
    się uda.

    To że lubisz się kłócić z samej zasady to nie mój problem. Przecież
    doskonale wiesz, że opłata
    za konto firmowe to dziś groszowa sprawa.
    Po co robić z tego dylemat prawny jeśli podstawową zasadą w
    jakimkolwiek biznesie jest to żeby oddzielać kasę z DG od kasy
    prywatnej.