  • Data: 2008-03-08 16:09:46
    Temat: Re: zalozenie DG
    Od: piotrliwszic <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > to możliwe, ale jak podniosą minimalne wynagrodzenie, a średnie się nie
    > ruszy, to składki idą do góry

    możliwe że tak

    > No właśnie, to może wyjaśnijmy jedno:
    > - składki ub. społecznego dla normalnej firmy są naliczane z podstawą
    > nie mniejszą niż 60% średniej pensji (czy jakoś tak)

    sądzę że jest inaczej
    nie średniej pensji ale 60% kwoty minimalnego wynagrodzenia

    > Składki na ub. zdrowotne dla obu firm są takie same i nie wlicza się ich
    > w koszty :)

    w koszty wpisuje się właśnie tylko składki ubezpieczenia zdrowotnego

    >Może w tej chwili, ale to się może zmienić. Rząd chciał kiedyś
    > bardzo podnosić minimalne wynagrodzenie, to i te składki by poszły w górę.

    no jasne że masz rację ale po co się czepiać jeśli pytanie kolegi było
    całkowicie o czym innym
    i wiesz że na zupełnie innym poziomie i wiesz doskonale że nie o tym
    jest ta dyskusja
    i wiesz że powiedziałem to orientacyjnie i nie ma sensu w tym temacie
    tego po ruszać
    a jeśli chcesz o tym pogadać to z miłą chęcią pogadam jak założysz
    swój topic

    > I będziesz płacić to wrzucając całe 717,77 w koszty?

    tylko zdrowotne

    > A teraz płacisz swoją niską składkę wrzucając całą w koszty?

    tylko zdrowotne