  • Data: 2008-03-08 16:15:16
    Temat: Re: zalozenie DG
    Od: piotrliwszic <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Tutaj nikt się mnie nie pytał.

    mnie się pytali

    > A tu się zgodzę - przy składaniu NIP-1.

    tak

    i nie rozumiem w ogóle jak można mieć pomysł by zakładając DG nie
    założyć konta firmowego. Nie rozumiem czym się można kierować podczas
    NIE zakładania takiego konta. Przecież nie na wszystko w życiu trzeba
    mieć
    konkretny przepisy prawne. Trzeba w życiu trochę myśleć. Może jestem
    ograniczony i
    nie widzę powodu dla NIE posiadania konta firmowego. Bywa i tak że nie
    zrozumiem nie których ludzkich pomysłów. Choć może
    są ludzie którzy lubią stwarzać sobie problemy i kłócić się z innymi.