  • Data: 2008-03-08 16:17:13
    Temat: Re: zalozenie DG
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    piotrliwszic napisał(a):

    > możliwe że tak

    > sądzę że jest inaczej
    > nie średniej pensji ale 60% kwoty minimalnego wynagrodzenia

    Nie masz racji, to jest 60% średniego wynagrodzenia.

    > w koszty wpisuje się właśnie tylko składki ubezpieczenia zdrowotnego

    Skądże znowu. 7,75% podsawy wymiaru (z 9%) odlicza się od podatku, a
    reszta to koszt nieodliczany od niczego.

    > i wiesz że powiedziałem to orientacyjnie i nie ma sensu w tym temacie
    > tego po ruszać
    > a jeśli chcesz o tym pogadać to z miłą chęcią pogadam jak założysz
    > swój topic

    Wprowadzasz zupełnie błędne informacje i jeszcze masz do ludzi
    pretensje, ze Cię poprawiają, ech...

    > tylko zdrowotne

    To źle, zdrowotne odlicza się od podatku. A tylko społeczne od dochodu.

    > tylko zdrowotne

    Lepiej zainwestuj w biuro rachunkowe.

    --
    Pozdrawiam!