  • Data: 2008-03-08 16:21:55
    Temat: Re: zalozenie DG
    Od: piotrliwszic <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie masz racji, to jest 60% średniego wynagrodzenia.

    okej

    > Wprowadzasz zupełnie błędne informacje i jeszcze masz do ludzi
    > pretensje, ze Cię poprawiają, ech...

    to jest aż śmieszne

    przeczytaj raz jeszcze pierwszy post Sarpedona i zrozumiesz ze dla
    niego nie ma żadnego
    znaczenia czy to będzie 30 % średniego wynagrodzenia czy minimalnego
    wynagrodzenia

    przeczytaj raz jeszcze to o co pyta Sarpedon bo podałem mu dwie kwoty
    składek
    i doskonale widzi różnice i na poziomie zadanego pytania nie ma sensu
    wchodzenia czy to jest 30% i czego to jest
    wystarczy trochę pomyśleć i nie czepiać się o byle co

    > To źle, zdrowotne odlicza się od podatku. A tylko społeczne od dochodu.

    to właśnie powiedziałem

    > Lepiej zainwestuj w biuro rachunkowe.

    to że się czepiasz nie znaczy że zainwestuje w cokolwiek :)

    i dla mnie koszty to tak samo podatek jak i VAT

    i na serio nie widzę powodu zaśmiecania tego tematu dyskusjami nie na
    temat