  • Data: 2008-03-08 16:28:19
    Temat: Re: zalozenie DG
    Od: piotrliwszic <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czekaj, to Ty pisałes o obowiązku posiadania konta, ja sie tylko pytam skąd
    > ten obowiązek wynika

    z logicznego myślenia i nie chce mi się więcej czasu poświęcać
    na tłumaczenie czegoś co dla mnie jest tak potwornie oczywiste

    > Odpowiem, ze nie mam. I co mi zrobi?

    to nie otrzymasz zwrotu nadpłaconego podatku
    głupie pytanie głupia odpowiedź

    > Tej tez powiem, ze nie mam.

    mów co chcesz
    kogo to interesuje

    > Założyłem. ICMPTZ

    mało prawdopodobne ale co mi do tego
    dla mnie to było by największa głupota na świecie
    posiadać firmę bez konta firmowego na który mogę dostać zwrot podatku
    VAT
    no ale widzę że są ludzi którzy uwielbiają iść pod górę
    może to sposób na dowartościowanie się ?

    > Dobrze, ze poruszyłes sprawe kosztów...
    > Widzisz, gdybym nie znał swoich praw, to, np., by mnie panienka z okienka
    > wysłała w podróż 2*600 km, żebym zarejestrował pojazd w miejscu stałego
    > zameldowania, płaciłbym 2 x większe ubezpieczenie za ten pojazd, etc.

    bardzo dobrze Cię poinformowała, mogła dodać że można sprawę załatwić
    przez pełnomocnika bez podróży
    ale zasadą jest że rejestruje się pojazd w mieście w którym jest się
    na stałe zameldowanym

    a to że okradasz swój i mój kraj i nie zmieniasz meldunku to już
    kwestia Twojego sumienia