  • Data: 2002-05-13 07:52:22
    Temat: Re: zakup przez prywatnego auta z leasingu
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "baron" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:3CDF6302.177D8FDF@baron.pl...
    > Kochani, z tymi przejœciami to prawdziwe?????????

    Wygoglowałem sobie w grupach dyskusyjnych "samochody przejścia
    graniczne" i znalazłem takie wyjaśnienia:

    Samochodem osobowym homologowanym jako ciężarowy możesz przekroczyć
    granicę:

    1. na przejściu z dopuszczonym ruchem ciężarowym:
    a. z towarem do oclenia - tak jak TIR-y - to zrozumiałe
    b. bez towaru - także na pasach przeznaczonych do ruchu osobowego;
    2. Na przejściu gdzie nie jest dopuszczony ruch samochodów ciężarowych
    a jest dopuszczony ruch samochodów osobowych - nie zostaniesz
    przepuszczony (przynajmniej formalnie), choć zdarza się udana próba
    przekroczenia granicy (ale bywają też przypadki nasi puszczą - tamci
    nie i odwrotnie).
    Polecam lekturę.

    Kotewka
    k...@w...pl