  • Data: 2008-08-06 14:40:52
    Temat: Re: zajęcie opłat czynszowych przez komornika?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek Lipski pisze:
    > wiadomości news:g7bicf$9b6$1@news.onet.pl...

    > To nie jst problem spóldzielni tylko lokatora któremu mimo, że płaci
    > odetną niektóre media. Zrozumiałe by było gdyby komornik zajał
    > należności spóldzielni typu kosztu obsługi itp., ale jak zajmuje też
    > pieniądze w których przekazywaniu spóldzielania praktycznie tylko
    > pośredniczy, to gorzej... A jakby dogadac sięszybko z zakładem
    > wodno-kanalizacyjnym i ciepłownią i im bezpośrednio wpłacac pieniądze za
    > usługi, a nie poprzez spółdzielnie (której komornik kasę zabierze i nie
    > przekaże dalej)?

    Odcięcie mediów jest tak samo legalne, jak w sytuacji, gdyby odcięcie
    nastąpiło pomimo płacenia rachunków do spółdzielni. Zatem to na
    spółdzielni ciąży obowiązek przekazania pieniędzy dalej i to
    spółdzielnia odpowiada za zaniedbanie tego obowiązku.

    Co do dogadania się - nie wiem na ile realne jest podpisywanie umów o
    wywożenie śmieci osobno z każdym lokatorem...

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz