  • Data: 2005-10-16 14:09:44
    Temat: Re: z cyklu upierdliwy sąsiad
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:dithq4$77e$1@opal.futuro.pl...
    > Sadzenie drzewek samo w sobie zakazane nie jest - najwyżej w regulaminie
    > spółdzielni może być coś na temat odległości od ścian. Niemniej jednak
    > odległości są na tylenie duże, że jeśli ty w takiej odległości parkowałeś
    > samochód, to nieon a ty jesteś uciążliwym i chamskim sąsiadem.

    Nie ma spółdzielni.
    Nie pisałem że mieszkam w bloku spółdzielczym.

    Możesz trochę uściślić to o odległościach od ściany, w których parkowanie
    sprawia że jest się uciązliwym ?

    > OK, pośmiałem się... A teraz:

    Ok, na zdrowie.

    > Złap za rękę elektrownię. Zaniki napięcia czasem się zdarzają, a jakoś nie
    > wyobrażam sobie dostępu osoby prywatnej do zasilania na całej klatce.

    W związku z tym, ze sobie tego nie wyobrażasz, jest to niemożliwe ????
    Zapraszam do siebie. Czasem wyobrażni trzeba pomóc.