  • Data: 2004-05-08 11:51:51
    Temat: Re: wymuszona doplata do biletu lotniczego
    Od: "wald" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > widze, ze nie ma tzw oplaty lotniskowej...

    cena 2000PLN obejmowala bilet oplaty i podatek, kompleksowa wycena wg biura
    w dniu placenia
    facet po prostu sie pomylil i zle wyliczyl kosztorys - oplate lotniskowa
    placi si eprzy zakupie biletu, baaaardzo rzadko na lotnisku i jest on
    wartosci ok 100$ a nie 80PLN :))

    nie chce placic za blad osoby mnie obslugujacej (lub jakiegos dziwnego
    wymuszenia) - jesli to faktycznie byl blad to mial zadzwonic i powiedziec:
    przepraszam pomylilem sie, czy mozecie doplacic po 80zl bo mi szef z wyplaty
    potraci? a my na to : owszem mozemy i doplacimy zdaza sie czasem pomylka, za
    mi czlowieka wiec doplace w koncu to tylko 80PLN... grunt to kultura i
    uczciwosc.. a byl chamski telefon ze MUSIMY doplacic bo ktos zle wyliczyl i
    zorientowali sie po fakce TAK POWIEDZIAL GLOS W SLUCHAWCE... chamstwo...

    lece do chicago :)
    pozdr