  • Data: 2004-05-08 12:42:19
    Temat: Re: wymuszona doplata do biletu lotniczego
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c7ihpi$366$1@nemesis.news.tpi.pl>, wald wrote:
    > nie chce placic za blad osoby mnie obslugujacej (lub jakiegos dziwnego
    > wymuszenia) - jesli to faktycznie byl blad to mial zadzwonic i powiedziec:
    > przepraszam pomylilem sie, czy mozecie doplacic po 80zl bo mi szef z wyplaty

    Moim nieprawniczym zdaniem bilet musza Ci wydac bo jesli nie zrobia tego
    to ponosza odpowiedzialnosc cywilna za wszelkie wymierne dla ciebie skutki
    takiego dzialania (o ile tylko ich dowiedziesz). Zostala zawarta umowa i
    zaplaciles, amen.
    Natomiast MZ w momencie wydania biletu maja oni w stosunku do Ciebie
    roszczenie z tytulu bezpodstawnego wzbogacenie przed ktorym "konsumpcja"
    biletu cie raczej nie uchroni bo jestes uswiadomiony co do tego ze zaszla
    pomylka.

    --
    Marcin