  • Data: 2004-05-08 14:36:42
    Temat: Re: wymuszona doplata do biletu lotniczego
    Od: "wald" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapewne jest, ale tu zaszla pomylka co do odczytu stanu a nie jego zmiana.
    > Przyklad ktory dajesz sprowadza sie do tego ze jest oferta, Ty ja
    > przyjmujesz, placisz, a firma mowi ze masz placic podlug innej oferty. To
    > co tu MZ zaszlo to ze jest oferta, tam napisane jest 2080zl, ale pracownik
    > gapa odczytal (przepisal do umowy) 2000zl. Nikt oferty nie zmienil.
    >
    > Zreszta zdaje sobie sprawe ze to wszystko takie klarowne nie jest i w
    > moim przekonaniu takie zachowanie firmy ja dyskredytuje, ale to juz o
    > etyce.

    nie pomylka w odczycie ale pomylka w obliczniu i to chyba generalnie problem
    tej firmy prawda??
    ja zaplacilem w momencie przedstawienia oferty 2000PLN czyli zostala zawarta
    umowa na 2000PLN i zmieniajaca sie oferta nastepnego dnia mnie juz nie
    obejmuje poniewaz ja juz zaplacilem , sfinalizowalem, bilet jest moj tylko
    linie musze go wyslac do biura a to do mnie. operujac moja wlasnoscia...

    chyba sie mylisz, bo nie moze byc sytuacji ze kupujac cos w sklepie na drugi
    dzien dowiaduje sie ze zaszla pomylka i musze doplacic 2zl ... a tu wlasnie
    tak bylo... zaplacone - sprzedane dla mnie to proste... chyba... :(

    pozdr