  • Data: 2006-12-22 07:33:18
    Temat: Re: wojsko a powrot do kraju
    Od: m...@c...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    oraz

> [...]
    > koniecznie przyjechać na święta to przyjedź. Popytaj czy w pociągu albo
    > autobucie sprawdzają w ten sposob dokumenty, że wpisują coś do komputera. Jak
    > nie to spokojnie możesz przyjechać. A jak wpisują to daj sobie spokój. Dla
    > jednych świąt nie warto sobie marnować życia. W przyszłym roku zalatw sobie
    > wymeldowanie. Nawet jaby Cie znaleźli w Anglii, co jest możliwe ale
    > nieprawdopodobne to Cie nikt z tamtąd nie wywiezie zdrutowanego w policyjnym
    > konwoju. Tam masz pracę, tam płacisz podatki. Jesteś dla nich na razie cenny.
    Tomek

    > --

    nie wymeldowalem sie, to fakt. nie mialem czasu ani glowy do tego. mialem
    niecaly tydzien na wyjazd (we wtorek dzwonilem do firmy rekrutujacej, w
    czwartek bylem na rozmowach, a w srode juz jechalem autobusem by od
    poniedzialku zaczac). a musialem jeszcze kilka innych spraw zalatwic, miedzy
    innymi kase, co bylo dla mnie wiekszym problemem.
    siostra byla w wku, gadala z jakas babka, kazala jej napisac oswiadczenie ze
    przebywam za granica, ze mnie wymelduje (jest wlascicielka domu) itp. jestem w
    bazie ale podobno nic groznego teraz mi nie grozi, jesli baba zdazyla zaznaczyc
    w systemie ze jestem za granica. z co do powrotu to wracam samolotem, wiec na
    pewno moje dane beda w komputerze. pozyjemy zobaczymy. trzymajcie kciuki za
    mnie 24.
    pozdrawiam
    maw2be