  • Data: 2003-02-11 19:17:39
    Temat: Re: używanie fałszywego tytułu
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    news:mg5jh-30b.ln1@ziutka.router...

    > No ja Ci tylko mówię że najwyrazniej nie az tak powszechny, skoro ja sie
    > na tym na takiej Politechnice Gdańskiej (ufam jednej z większych polskich
    > uczelni) nie spotkałem.
    Ty masz doswiadczenia z 1 uczelnia. Ja z kilkunastoma. Wierze w to, co
    widze... i słysze. Ale przyjmuję do wiadomości, że PG jest wyjątkiem.

    >Forma pisemna tym bardziej nie do pomyślenia,
    > skoro nie spotykana w ustnej w tym wśród studentów.
    Wielu "profesorów" widnieje na rozpisce dyżurów jako "dr hab.", to i
    studenci NIE mówią doń panie psorze.
    > Mogło się przez 1.5
    > roku aż tak zmienić?
    Z moich doświadczeń wynika, że rzecz ma miejsce coraz częściej, więc
    oczywiście mogło.

    Marta