  • Data: 2004-10-06 09:45:48
    Temat: Re: ustalenie ojcowstwa
    Od: "Paweł K" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pytam sie o to dlatego ze prawnik i to nie jeden bo az trzech u ktorych
    bylem powiedzieli mi ze ojcem bedzie nadal osoba z ktora matka otrzymala
    rozwod przez trzystta dni od orzeczenia sadu a nie osoba z ktora matka
    wziela slub po uzyskaniu rozwodu a jednoczesbie przed narodzinami dziecka?
    Aby ta osoba byla ojcem prawnicy powiedzieli ze nalezy zalozyc sprawe o
    zaprzeczenie ojcostwa.
    Wziecie slubu po uzyskaniu rozwodu a jednoczesnie przed narodzinami dziecka
    zdanie tych prawnikow niczego nie zmienia poniewaz i tak przez trzysta dni
    po rozwodzie ojcem ma byc byly maz kobiety
    Bardzo prosze o wyjasnienie tego, bo ja juz mam w tej chwili wioelki metlik
    jesli chodzi o ta sprawe

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsffy77ewmg13b0@kura4m98.it-net.pl...