  • Data: 2004-10-06 18:25:24
    Temat: Re: ustalenie ojcowstwa
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > sluchaj palancie
    > wiem czyje to jest dziecko wiem ze jest moje i nie chce zeby mialo cos
    > wspolnego z tamtym burakiem
    > jesli to jest dla ciebie smieszne to jesten niepoprawnym debilem
    imbecylem i
    > wiesniakiem po podstawowce

    sluchaj ty skurwysynu, nie pisalem o tobie tylko spytalem sie o sam fakt
    gdyby tak bylo
    poniewaz jest to grupa o prawie i bylem ciekaw co prawo by kazalo w takiej
    sytuacji zrobic.

    jakbys przeczytal nizej to bys zrozumial ze nie o Ciebie chodzi bo pisalem
    tez o alimentach,
    i nie jestem po podtsawowce po pierwsze po drugie gdzies ty wycztal ze
    mnie to smieszy co?

    Wlasnie sam w ten sposob dowodzisz ze jestes
    " jesli to jest dla ciebie smieszne to jesten niepoprawnym debilem
    imbecylem i
    > wiesniakiem po podstawowce"

    bo nawet czytac poprawnie nie potrafisz.

    P.