  • Data: 2004-10-06 09:54:32
    Temat: Re: ustalenie ojcowstwa
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 6 Oct 2004 11:45:48 +0200, Paweł K <p...@w...pl> napisał:

    > pytam sie o to dlatego ze prawnik i to nie jeden bo az trzech u ktorych
    > bylem powiedzieli mi ze ojcem bedzie nadal osoba z ktora matka otrzymala
    > rozwod przez trzystta dni od orzeczenia sadu a nie osoba z ktora matka
    > wziela slub po uzyskaniu rozwodu a jednoczesbie przed narodzinami
    > dziecka?

    Chrzanili głupoty. Ojcem jest maż matki. Art 62 paragraf 2 kro. Wprost i
    konkretnie do tego przypadku:

    "Jeżeli dziecko urodziło się przed upływem trzystu dni od ustania lub
    unieważnienia małżeństwa, lecz po zawarciu przez matkę drugiego małżeństwa
    domniemywa się, że pochodzi ono od drugiego męza."

    Owe 300 dni odnosi się do orzeczenia separacji, czyli rozwodu
    ZChNowskiego. Skutek taki jak rozwód, ale nadal są małżeństwem, czyli
    wszystko po bozemu.

    > Aby ta osoba byla ojcem prawnicy powiedzieli ze nalezy zalozyc sprawe o
    > zaprzeczenie ojcostwa.
    > Wziecie slubu po uzyskaniu rozwodu a jednoczesnie przed narodzinami
    > dziecka zdanie tych prawnikow niczego nie zmienia poniewaz i tak przez
    > trzysta dni

    Radziłbym zmienić prawników. A najlepiej kupić Kodeks Rodzinny i
    Opiekuńczy , zamarkerować art 62 par. 2 i podstawić im pod nos z pytaniem
    dlaczego chrzanią głupoty.

    > po rozwodzie ojcem ma byc byly maz kobiety
    > Bardzo prosze o wyjasnienie tego, bo ja juz mam w tej chwili wioelki

    Ojcem jest mąż matki. Nawet jeśli matka powie "TAK" pomiędzy jednym
    skurczem a drugim.

    --
    Falkenstein