  • Data: 2002-06-26 20:54:31
    Temat: Re: umowa o dzielo - pare pytan
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 25 Jun 2002, Wojciech Suszycki (Brick B.) wrote:
    [...]
    >+ Użytkownik Agnieszka <a...@p...fm> [...]
    >+ > 1. Mam juz podpisana umowe o dzielo poczawszy od dnia 1 pazdziernika na 9
    [...]
    >+ Moim zdaniem nie możesz być bezrobotna bo uzyskujesz przychód.

    Nie wiem jak bardzo przpisy się zmieniły, ale swojego czasu
    testowałem że bycie bezrobotnym nie wyklucza się z uzyskiwaniem
    przychodu: tylko ewentualny *zasiłek* ulegał zawieszeniu.
    BTW: nie wiem jak tam na dziś jest z owym "zawieszaniem",
    widziałem artykuł że po przerwaniu sobie "prawa do brania"
    można się uziemić (bo po przerwie może *już nie przysługiwać*)

    Pozdrowienia, Gotfryd