    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umieszeczenie cudzego foto bez jego zgody
    Date: Tue, 08 Jan 2008 13:24:05 +0100

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 08 styczeń 2008 13:16
    (autor Paweł Marcisz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <1...@e...goo
    glegroups.com>):

    > Jakaś podstawa prawna?

    Nosz przeciem ją podałem niżej.

    > W opisanym przykładzie nie mamy do czynienia z rozpowszechnianiem.
    > Dostęp do zdjęcia, wg wątkotwórcy, miała tylko ona.

    No nie wiem, umieścił na publicznym serwerze bez hasła. Każdy może wpisać
    URL i ściągnąć.

    Był kiedyś taki przypadek zespołu jakiegoś, który wrzucił na WWW gdzieś mp3
    z piosenką swoją. Nie podlinkowali pod główną stronę WWW, ale ludzie
    znaleźli...

    > Za co? Za pokazanie mu zdjęcia?

    No ona jest autorką utworu, on ten utwór wykorzystuje i rozpowszechnia.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl