  • Data: 2010-03-10 15:46:56
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    news:hn8ddq$bas$5@news.onet.pl...

    > A co mają wspólnego partyzanci z ubezpieczeniami i regresem?

    To, ze z co drugiego sprawcy wypadku niczego sie nie sciagnie, bo samochod
    zony a on przeciez bezrobotny. Albo sciagnie po 10 latach. Albo okaze sie,
    ze Zdzichu dorabiajacy na budowie 500zl miesiecznie wjechal w Veyrona i cala
    jego rodzina przez piec nastepnych pokolen tego nie splaci.

    Pozdrawiam
    Kamil