  • Data: 2022-02-16 15:17:04
    Temat: Re: szury w życiu codziennym [Kto po wyzwaniu od "szurniętego" pobiegł się zaszczepić?]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 15 Feb 2022 16:29:14 +0100, J.F napisał(a):

    > troche są. Sportowcy, lotniska, inne schorzenia w szpitalach.

    Do tego można dodać hipochondryków po dwóch a nawet trzech dawkach, którzy
    maniakalnie się testują.
    Tyle że to nie zmienia istoty rzeczy, bo to są marginalne grupy.

    > Jestes pewien, ze nie pojdą?

    Nie, ale uzus tu jest taki, że każdy gada co mu się wydaje, to ja też.
    Teraz dawaj dowody, że nie mam racji.

    > Ale ale ... skoro prawie wszyscy zakazeni .. to po co szczepionki :-)

    Może po to, żeby nabyć lepszej odporności.

    https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce/szc
    zepionka-na-covid-19,zaszczepieni-czy-ozdrowiency---
    kto-ma-lepsza-odpornosc-na-covid-19-,artykul,2733502
    0.html

    > Hurroptymizm obowiazywal w tłitach MZ.
    > "Zaszczepieni stanowia 2% zmarlych od poczatku szczepien".

    Nie mam wpływu na to, co robi MZ.
    To nie ja kupowałem lewe maseczki od instruktora narciarskiego i
    przepłacony szmelc od Izdebskiego.

    > To teraz przypomnij dane sprzed roku.
    > 95% skutecznosci ... to jak liczone?

    Rok temu był omikron?

    > I teraz co - szczepionka dosc skutecznie chroni przed zgonem,
    > czy brak testow powoduje takie wyniki ?

    Można nie zauważyć zgonu i nie odnotować w statystykach?
    Ojciec kolegi ze szkoły zmarł w kwietniu 2020 na zapalenie płuc. Po zgonie
    zrobili test i kowida nie miał.

    > trzeba by zrobic wykresy dla podkarpacia - moze im sie po prostu
    > kolejna fala spoznia.

    Dane są. Pokaż wykres.

    --
    uzdrawiam