    From: "Grzegorz" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: stanowisko pracy a prywatne rzeczy
    Date: Tue, 02 Sep 2008 11:28:50 +0200
    Sender: k...@n...onet.pl

    > IMHO
    > nie ma zadnego logicznego uzasadnienia dla przechowywania rachunku badź
    > prywatnego ksero w szufladzie w pracy.

    A takie.
    Przypuśćmy, że ten rachunek opłaca się tylko w jednym miejscu, któe jest czynne
    do godzuny 17. Ja pracuję do 16-tej. Jeśli po pracy miałbym jechać do domu po
    rachunek, a później go opłacić, to bym sie nie wyrobił, bo to jest po przeciwnej
    stronie miasta niż ja mieszkam. Moglibyśmy pójść dalej - mieszkam w innej
    miejscowości, a ma do załatwienia sprawę w swojej gminie. Więc biorę rachunek do
    pracy, żeby szybko po wyjściu pojechać go opłacić. Powiedzmy, że jest to
    rachunek, który nie może się pognieść. Ja nie mam żadnej torebki, plecaka itp.,
    więc noszę rachunek w ręku w foliowej koszulce. Przychodzę z nim do pracy. Gdzie
    jest dla niego lepsze miejsce? Na wierzchu na biurku, czy w szufladzie? I co
    lepsze, przynieść ten rachunek do pracy i opłacić go po wyjściu z pracy, czy
    zostawić w domu, a później zwalniać się z pracy, żeby można było zdążyć po
    rachunek do domu a później do kasy?
    Starałem się jak najbardziej logicznie. Zamiast rachunku może to być równie
    dobrze jakiś papier z urzędu gminy, rejestracja samochodu itp. Chyba lepiej jest
    mieć pracownika, niż dawać mu urlop na załatwianie takich rzeczy?

    Grzegorz