  • 1. Data: 2008-08-29 20:12:20
    Temat: stanowisko pracy a prywatne rzeczy
    Od: Melipone <m...@i...faked>

    tak ogólnie, siedze w pracy, mam biurko, szufladę, przychodzi ktoś z
    kontroli (naszej wewnętrznej) i mówi, że nie wolno trzymać prywatnych
    rzeczy w szufladzie czy w szafce typu: rachunek za telefon, jakiś
    wyciąg z banku, jakiś prywatny wydruk czy ksero, rozumiem, że pewnie
    jest taki przepis wewnętrzny u nas w firmie, ale jak jest wg moich
    praw, bo w sumie to ja się zawsze kontroli pytałem - to kubka do kawy
    też nie mogę prywatnego trzymać? ... kubek tak, papierów nie? miejsca
    w szufladzie nie zajmują (2, 3, 4 papierki)??
    ** Posted from http://www.teranews.com **

  • 2. Data: 2008-08-29 20:15:16
    Temat: Re: stanowisko pracy a prywatne rzeczy
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > tak ogólnie, siedze w pracy, mam biurko, szufladę, przychodzi ktoś z
    > kontroli (naszej wewnętrznej) i mówi, że nie wolno trzymać prywatnych
    > rzeczy w szufladzie

    Zapytaj się "bo?".

    PS. Jak odróżniacie prywatne długopisy od służbowych i czy prywatne buty można
    trzymać na służbowej wykładzinie?

    *piotr'ek*

  • 3. Data: 2008-08-29 20:25:10
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Melipone" <m...@i...faked> napisał w wiadomości
> [...]
    > też nie mogę prywatnego trzymać? ... kubek tak, papierów nie? miejsca
    > w szufladzie nie zajmują (2, 3, 4 papierki)??

    A tak odwracając kota ogonem to w jakim celu twój prywatny rachunek leży w
    biurku firmowym?
    Czyżbyś chcial wykorzystać firmowy internet celem zapłacenia prywatnego
    rachunku?
    A ksero po co leży? Czytasz prywatne rzeczy w "firmowym" czasie czy po
    prostu sobie zrobiłeś to ksero ?

    Może głupie pytania ale może właśnie dlatego nie wolno trzymać prywatnych
    rzeczy - żeby nie zajmować czasu/ materiałów firmowych.

    Szklanka to co inne - jeżeli nie smakuje ci z firmowej - pij z prywatnej
    --
    PawełJ

  • 4. Data: 2008-08-29 20:54:09
    Od: "Z\(a\)miennik" <k...@o...pl>

> [...]
    > rzeczy - żeby nie zajmować czasu/ materiałów firmowych.
    >
    > Szklanka to co inne - jeżeli nie smakuje ci z firmowej - pij z prywatnej

    Pojebało cie do reszty ??

  • 5. Data: 2008-08-29 20:55:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pawelj wrote:

    > A tak odwracając kota ogonem to w jakim celu twój prywatny rachunek leży
    > w biurku firmowym?

    bo ma na to ochotę.

    > Czyżbyś chcial wykorzystać firmowy internet celem zapłacenia prywatnego
    > rachunku?

    to sie ma nijak do tego gdzie lezy rachunek

    > A ksero po co leży? Czytasz prywatne rzeczy w "firmowym" czasie czy po
    > prostu sobie zrobiłeś to ksero ?

    a dlaczego nie moze lezec?

    > Może głupie pytania ale może właśnie dlatego nie wolno trzymać
    > prywatnych rzeczy - żeby nie zajmować czasu/ materiałów firmowych.

    zacznij sie leczyc

    > Szklanka to co inne - jeżeli nie smakuje ci z firmowej - pij z prywatnej

    przeciez nie wolno miec prywatnej, zajmuje firmowe miejsce.

  • 6. Data: 2008-08-29 21:00:05
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > Pojebało cie do reszty ??

    Napisz jeszcze raz i powoli. Co mi się zrobiło?

    --
    PawełJ

  • 7. Data: 2008-08-29 21:01:06
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > bo ma na to ochotę.

    > to sie ma nijak do tego gdzie lezy rachunek

    > a dlaczego nie moze lezec?

    > zacznij sie leczyc

    > przeciez nie wolno miec prywatnej, zajmuje firmowe miejsce.

    masz rację. W poniedziałek to ogłoszę pracownikom. Ciekawe czy się ucieszą.

    --
    PawełJ

  • 8. Data: 2008-08-29 21:05:01
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 29 Aug 2008 22:25:10 +0200,
    pawelj <pawel_jajko> screamed:
    > Może głupie pytania ale może właśnie dlatego nie wolno trzymać prywatnych
    > rzeczy - żeby nie zajmować czasu/ materiałów firmowych.

    W jaki sposób trzymanie własnego długopisu zajmuje czas/materiały
    firmowe?

    > Szklanka to co inne - jeżeli nie smakuje ci z firmowej - pij z prywatnej

    Czyżbyś chciał wykorzystać firmową wodę do napełnienia prywatnej
    szklanki?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
    [ 23:03:42 user up 11814 days, 10:58, 1 user, load average: 0.09, 0.28, 0.50 ]

    I came, I saw, I deleted all your files.

  • 9. Data: 2008-08-29 21:14:02
    Od: "Z\(a\)miennik" <k...@o...pl>

    > masz rację. W poniedziałek to ogłoszę pracownikom. Ciekawe czy się
    > ucieszą.

    Wspolczuje twoim pracownikom, a swoich metod uczyles sie od Adolfa ?

  • 10. Data: 2008-08-29 21:14:34
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrngbgp3t.kiu.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...
    > In the darkest hour on Fri, 29 Aug 2008 22:25:10 +0200,
    > pawelj <pawel_jajko> screamed:
    >>

    > W jaki sposób trzymanie własnego długopisu zajmuje czas/materiały
    > firmowe?
    A czy wątkotwórca pisał o długopisie czy o ..
> [...]
    wyciąg z banku, jakiś prywatny wydruk czy ksero, "

    > Czyżbyś chciał wykorzystać firmową wodę do napełnienia prywatnej

    Co robi prywatne ksero w szafce firmowej? Bo nie bardzo rozumiem.
    Po co wsadzać swój rachunek za telefon do firmowej szafki? Też nie łapię.
    Zamiast ubliżać niech ktoś to rzeczowo wyjaśni. Potem możemy dyskutować
    dalej

    --
    PawełJ