  • Data: 2004-11-08 16:24:53
    Temat: Re: sprawdzanie legitymacji a bilet studencki do kina
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jgirl" <j...@t...gazeta.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:cmo5sc$l7o$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Użytkownik "Karzel Reakcji" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Ale jak przyjdzie jeden z drugim lysym co to szkoly od pieciu lat nie
    > widzieli, wyciaga zwitek stuzlotowek i kupuje "dwa studenckie" a potem sie
    > okazuje ze legitymacje to on ma, ale z podstawowki i wazna do 98 roku, to
    > taka dziewczyna, ktora zwyczajnie zapomniala tez oberwie. Gdyby ludzie
    > podchodzili do sprawy uczciwiej nie byloby zadnych problemow.

    No to chyba widzisz, czy łysole ze stówkami, czy miła dziewczyna podchodzi
    do kasy. No nie? A jak takim łysolom wytłumaczyć żeby do sprawy podchodzili
    uczciwiej, kiedy wkrótce i ja do nich dołączę, bo sądy i ksiądz Kryński
    oszukują, złodzieje w rządzie kradną i oszukują społeczeństwo, sprzedają
    kraj sowietom, policja morduje niewinną młodzież, a prawnicy straszą.

    Wezmę swój czołg słuzbowy albo F-16 i się po nich przelecę w końcu bo mnie
    smyki denerwują tą swoją złodziejską polityką przykrywaną przez skorumpowane
    prawo reprezentujące niesprawiedliwość.

    Coraz mniej dziwię się, gdy słyszę o agresywnej młodzieży, no bo jak mają
    taki przykład z góry, z rządu, od księdza, od policjanta od prawnika, od
    pracodawcy - zwierzchnika, od przełożonego w wojsku...no to się na łyso golą
    biorą pały i szaliki i walą na oślep w kogo popadnie. Gdzieś muszą
    odreagować.

    Zapluty Karzeł Reakcji