  • Data: 2009-11-09 20:04:29
    Temat: Re: rekojmia - jak zrealizowac
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I co naskrobiesz? To, że jej nie dostałeś nie znaczy, że jej nie
    > wystawili. A obowiązek mają tylko wystawić. Jeśli się umówiłeś na jej
    > przesłanie, a tego nie zrobili, możesz się sądzić o niewywiażanie się z
    > tej umowy. Tylko czy warto?

    art. 62 Kodeksu Karnego Skarbowego:

    § 1. Kto wbrew obowiązkowi nie wystawia faktury lub rachunku za wykonanie
    świadczenia, wystawia je w sposób wadliwy albo odmawia ich wydania, podlega
    karze grzywny do 180 stawek dziennych.

    Czy polozenie wała na mnie nie jest odmową wydania?
    a czy warto? jak powiedzialem dla zasady warto