  • Data: 2009-11-09 21:19:58
    Temat: Re: rekojmia - jak zrealizowac
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli moze sie bezkarnie uchylac od kontaktu i to tak jakby dzialal legalnie?

    Czy można ukarać sąsiada za to, że nie mówi Tobie "dzień dobry"? :) Tu jest
    podobnie. Ma fakturę wystawić, wydać. Ale już nie wysłać (nie dotyczy
    telekomunikacyjnych), rozmawiać o niej, dyskutować itd.
    Przyznam, że nie wiem, czy można byłby to ugryźć, gdybyś zajechał do siedziby, a
    tam ciągle byłoby zamknięte.