  • Data: 2013-03-17 19:21:32
    Temat: Re: przyjęcie, zaksięgowanie faktury i odmowa jej zapłaty
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > W tym przypadku mogą mu zupełnie legalnie skłamać. Więc nadal nie wie.

    Wie to co mu powiedza. Klamstwo to przejaw zlej woli. Potem - gdy sprawa
    zahaczy o sad - on bedzi emial "mowili A" a sad stwierdzi "fakatem nie
    jest A tylko B".

    A jesli jedna strona klamie w tym przypadku, to moze klamie w innych
    sprawach.

    > Ale pomaga. Także w przypadku nie-krętackiej, ale czyniącej inne założenia.

    > Póki nie powstałaby różnica zdań.

    Oczywiscie. Ale mozna nie zaplacic komus za prace majac umowe jak i jej
    nie majac. Nie wiem, czy wiesz, ale korespondencja handlowa i ustalenia
    w niej sa dla sadu dosc twardym dowodem. Wiem z autopsji :)