  • Data: 2013-03-17 21:35:20
    Temat: Re: przyjęcie, zaksięgowanie faktury i odmowa jej zapłaty
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.03.2013 19:42, Mr. Misio pisze:

    > MAm dowód. Sad bedzie rozpatrywal czy pradziwy czy falszywy, czy sluszny
    > czy nie sluszny.

    Wobec tego ja mam "dowód" na to, że jesteś mi winien milion złotych w
    postaci mojego własnego twierdzenia w tym temacie ;->

    > Jak nie bede mial dowodu to sad nie ma nad czym rozmyslac.

    > No popratrz, moj dluznik tez tak myslal, az do czasu jak wszedl do niego
    > komornik.

    Mhm. A zapłata była obiektywnie należna, czy nie?

    Jeśli była należna to wg ciebie jakie znaczenie miałoby wcześniejsze
    oświadczenie dłużnika w tym zakresie, że on się nie poczuwa?

    > Ale to jest podstawa biznesu. Bo duzo szybciej samemu sie dogadac, niz
    > przebijac przez sad.

    Z tym to oczywiście się zgadzam, ale nie wymagaj odpowiadania na każdą
    śmieciową fakturę na niezamówioną usługę.