  • Data: 2003-02-21 15:48:04
    Temat: Re: przesłuchanie dziecka przez policje
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bg" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b35bfc$ssm$1@news.onet.pl...

    .
    > Od tygodnia pod moim adresem sa kierowane groźby telefoniczne i jest to
    > przedmiotem odpowiedniego postepowania. Tak wiec dziecko moje jest juz i
    tak
    > w silnym stresie (po odebraniu jednego z tel)

    O tym że nie chcesz pozwolić swemu synowi z powodu zastraszania w swym
    pierwszym poście nie napisałaś.Czyżbyś jeszcze wczoraj uważała to za
    nieistotne?

    >Panu Leszkowi nie zycze nigdy przejscia takiego
    > koszmaru jaki ja teraz przechodze.

    O koszmarze wczoraj też nie pisałaś. Pisałaś tylko jak uniknąć przesłuchania
    swego syna.

    >I na pewno moje dziecko nie jest jednym z
    > tych 13-latkow, szkoda ze niestety nie możecie go poznac.

    Tak mówią wszyscy rodzice.Moje dzieci też są aniołkami.
    Ciekawe czyimi dziećmi są liczni w naszym (i nie tylko) małoletni
    przestępcy.

    > Przepraszam ze wogole zawracalam wam glowe i ze troche nieskładnie pisze,
    > ale mialam nadzieje na konkretną pomoc a tu...
    > dzieki

    Toż Ci pomogłem. Ucz swego syna obywatelskiej postawy.Od kogo ma się tego
    nauczyć jeśli nie od Ciebie. Całe życie ma chować głowę w piasek?

    Pozdr
    Leszek