    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: prokuratura w Miechowie
    Date: Tue, 6 Apr 2021 17:18:10 +0200

    W dniu 06.04.2021 o 13:29, J.F. pisze:

    > Tzn jak - dziewczyna sprawe zglosila, ale nie bylo dowodow na "gwalt",
    > czy dziewczyna sprawy nie zglosila, a trzy lata pozniej przy okazji
    > innej sprawy smsy przejrzano i doklejono "gwalt" ?

    Nie. Dziewczyna nic nei zgłaszała. Miała 13 lat, ale ze sprawcą
    zgwałcenia chodziła. Ona sama przyszła do niego - zresztą mieszkali po
    sąsiedzku. No ale ona chciała pogadać, no powiedzmy mocze coś więcej,
    ale nie koniecznie, żeby jej paluchy wkładał "do gardła". Sprawa sprzed
    kilkunastu lat i szczegółów ne pamiętam, ale co najmniej przez "chwilę"
    później się dalej spotykali.

    > A potem dziewczyna mowi "nie, boli mnie", i mamy  gwalt.

    Jak by było nagranie, albo świadek, to by można ocenić, co mówiła i na
    ile to gwałt. Rzecz w tym, ze w przeważającej większości wypadków
    świadków nie ma. Ona mówię, ze mówiła nie. On, że nie mówiła. Pozostają
    poszlaki. Jak ją za włosy do pokoju nie wciągał, to naprawdę ciężko
    czasem dojść do prawdy.

    > no tak kilka miesiecy
    > "Po tym, jak do Prokuratury Rejonowej w Miechowie zwróciła się matka
    > pokrzywdzonej, podając numery telefoniczne księdza oraz swojej córki, 21
    > września 2015 prokurator Agnieszka Kupracz zwróciła się do sieci PLAY o
    > ujawnienie rejestru połączeń pomiędzy oboma numerami telefonicznymi.

    Ale to nie na temat. Operator nie ma treści wiadomości. Nawet, gdyby się
    nie pomyliła, to byśmy w ten sposób ioch nie poznali.

    > Dziewczynka mogla miec tani, kiepski telefon ... albo smartfona z
    > prezentu komunijnego.

    Niewiele generalnie wiemy.

    > "Według zeznań Marianny, do ostatniego gwałtu miało dojść na
    > polach, gdzie dziewczyna spacerowała z psem."

    Tekst widziałem. Osobiście w biegającego za spacerowczką księdza, który
    na jakimś polu ją gwałci CHCĘ nie wierzyć.

    > A owszem.
    > Ale co - wszytkim wysylal tyle samo ?

    Właściciele postawione pytanie, to czy wszystkie do niego tyle wysyłały.
    No i tu, nie mając wiedzy co tam było, to można również skonstatować, że
    co on mógł? Uprzesz się i zaczniesz mnie bombardować SMS-ami, to mogę
    Cię w telefonie zablokować, ale operator będzie te wiadomości nadal
    odliczał.

    --
    Robert Tomasik