  • Data: 2005-06-05 10:26:26
    Temat: Re: problem z wypelnieniem weksla
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yack" <p...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:d7udqt$kco$1@news.onet.pl...

    jest serwis www.weksel.pl . Tam znajdziesz wszystko. Generalnie z
    wekslem nie może być nic wspólnie wydrukowane. To znaczy fizycznie na
    jednej kartce papieru być może, ale do sądu musi trafić jako osobny
    dokument. Na pewno deklaracja nie może być na odwrocie, bowiem
    deklaracja będzie zawierała warunki wypłaty, a tym samym weksel
    przestanie być wekslem.

    W ogóle ja bym w tym wypadku nie pisał żadnego weksla, bo moim zdaniem z
    tym będzie więcej zamieszania, niż to warte. Jedyny wyjątek, to jeśli
    poza dłużnikiem ktoś inny może poręczyć ten weksle. Wówczas miało by to
    sens. Ja bym jednak szedł kierunku odpowiednio skonstruowanej umowy
    pożyczki.