  • Data: 2002-08-14 15:10:31
    Temat: Re: [prawo jazdy] jak podejsc egzaminatora?
    Od: "Łukasz Żak" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > gówno prawda. Jest w Poznaniu taki koleś, Jacek M. ze Zbąszyńskiej. Na
    > szkoleniu 'rzuca kurwami', potrafi w razie drobnego błędu wcisnąć na maxa
    > hamulec. Zdają wszyscy.
    oj, w Swidnicy tez.
    Za kazda jazda dostawalem taki opierdol, ze mi sie zyc nie chcialo. Po kilku
    jazdach chcialem zrezygnowac, wracalem cholernie zdezorientowany,
    poddenerwowany,
    mialem prawie drgawki :) Wielokrotnie powtarzal: "Lukasz, nie masz qr*
    najmniejszych
    szans, jak ty qr* jezdzisz. Qr* pierdolnalbys w tej jebany samochod..."
    etc...
    I co prosze panstwa?
    Na egzaminie kazal zawrocic... A mi sie przypomina... "Qrw* Lukasz, wlacz
    ten pierd*
    migacz bo ci qrw* jaja upierd*". No to ja migacz... Potem "Do qrw* nedzy!
    Popatrz
    sie ku* na prawo i lewo, pojeb* cie?". No to patrze... Potem "Ku* ruszaj ku*
    szybciej!"
    No to ja pisk :) :) :)

    Pamietam tego pana do dzisiaj i jestem mu cholernie wdziezcny. Zero bledow
    na
    teorii (ale to juz moja zasluga a nie jego - poprostu sie uczylem). Placyk
    perfect, miasto
    bardzo dobrze. Zdalem jako jedyny w grupie i to prosze panstwa bez lapowek i
    przy
    20 godzinach jazdy...

    Polecam Raczkowskiego w Swidnicy i pana Marka...

    Pozdr
    Lukasz