  • Data: 2009-03-25 19:34:29
    Temat: Re: pomocy ktos mnie robi w balona!!!
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    //Alez Panowie, czemu sie dziwicie? Przeciez prawdziwych serwisów juz
    dawno nie ma! Tak jak prawdziwych serwisantów! A ci co sa to na
    wymarciu...

    święte słowa :-) padł mi kluczyk samochodowy (centralny zamek nie
    reagował na sygnał) rozebrałem obudowę i wymieniłem baterie, nic nie
    pomogło w ASO zaśpiewali parę stówek za nowy + zaprogramowanie itd,
    poszedłem do SERWISU RTV siedziało dwóch magików, wzięli kluczyk,
    okazało się ze malutki scalak się odkruszył, przylutowali za 5 PLN i
    znów działa :-)))

    PS jeśli chodzi o Garmina to jest garniak.pl, serwis to jest pomylka

    P.