    Date: Wed, 01 Jul 2015 08:18:50 +0200
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: polecony z adresem nadawcy identycznym z odbiorcy

    W dniu 2015-06-30 20:05, Liwiusz pisze:

    > Raczej 2 tygodnie. No i trzeba pamiętać, że w orzecznictwie utarło się
    > coś, czego raczej nikt w praktyce nie robi - wyjeżdżasz -> ustanów
    > pełnomocnika do odbioru korespondencji -> niech odbiera i informuje o
    > ważnych sprawach.

    Rozumiem takie kombinacje, gdy ktos wyjeżdża przynajmniej na pół roku,
    ale nie jak jedzie na wakacje 2 tygodniowe. I otóż tak jak działa nasza
    kochana poczta, to czasem wystarczy trafić do szpitala na 8 dni i tez
    już się nie zdoła odebrać listu - tak miałem, mimo sprawdzenia przed
    wizytą w szpitalu poczty, listonosz wystawiał hurtem awiza i przynosił
    kiedy mu się chciało, więc do skrzynki trafiło kilka dni po tym jak
    trafiłem do szpitala, po powrocie wyjąłem 2 awiza, ale po przybyciu na
    pocztę okazało się, że dzień wcześniej przesyłki zostały zwrócone do
    adresata... Zresztą to nie był jedyny taki przypadek, wiedząc, że
    dostanę przesyłkę sam wybrałem się na pocztę i odebrałem przesyłkę,
    awizo znalazłem w skrzynce kilka dni później (pierwsze awizo). Skargi
    poprawiały działanie na miesiąc/dwa.... a później znowu to samo. Więc
    jak ktos narzeka na inposta, a nie pamięta jak było wcześniej, to ja nie
    wiem....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl