  • Data: 2016-06-15 09:54:04
    Temat: Re: poddanie pod glosowanie wniosku sprzecznego z prawem
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15.06.2016 00:52, Robert Tomasik wrote:

    > Przewodniczący

    Raczej zarząd, jeśli już, solidarnie. Oczywiście cywilnie, bo karnie to
    każdy z osobna. Co do "przewodniczącego wspólnoty" to chyba nawet taki
    twór prawnie nie istnieje. Jest Zarząd. Do tego jeszcze zarządca - jeśli
    zatrudniony - powinien miec licencję, albo ktoś nad nim w firmie ma,
    więc za coś być może odpowiada, aczkolwiek nie wiem czy nie przypadkiem
    tylko jakaś odpowiedzialnośc "samorządowa" mu grozi. No i fizycznie to
    pod głosowanie poddał przewodniczący zebrania (który wcale nie musi być
    członkiem zarządu), choć moim zdaniem żadna odpowiedzialność mu nie
    grozi z tego tytułu, choć jak druga strona znajdzie kreatywnego
    prawnika, to kto wie - ale raczej w sądzie się to nie utrzyma - co
    najwyżej unieważną uchwałę.

    Shrek.