  • Data: 2022-08-19 16:16:15
    Temat: Re: oszustwo na kasie samoobsługowej
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 19 sierpnia 2022 o 15:07:00 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):

    > Są różne zabezpieczenia. Czasem po wadze. Ale i to daje się obchodzić,
    > bo możesz zważyć pomarańcze jako ziemniaki. W AUCHAN czasem cytrusy są
    > tak podobne, ze musisz wskazać pracownikowi półkę, by Ci powiedział,
    > jakim kodem ważyć - przykładowo rożne Greifruty. Tu nie chodzi o to, jak
    > trudno ich oszukać.

    Po wadze to jest zawsze, bo niby po co masz "włóż towar do pojemnika"?
    To jest waga. Często zbyt czuła.
    Oczywiście można oszukiwać wybierając tańsze warzywa/owoce.
    Albo np. tańsze pomidory zamiast droższych.
    No może w ikei nie ma zabezpieczenia po wadze ;>
    Ale w sumie w ikei nie byłem tak dawno, że nie wiem, jak tam wyglądają te
    samoobsługowe,
    ponoć są i też było o jakimś gostku, co kody przeklejał.

    A to w auchan nie ma numerów przy owocach/warzywach?
    W sumie co kraj to obyczaj.
    W kerfurze w galmoku jest (tzn. był, kasy przenieśli w inne miejsce i już nie jest
    tak fajnie)
    fajny side-effect wprowadzenia jednej kolejki do wszystkich kas "obsługowych" - nikt
    nie stoi
    za plecami i nie drze ryja/wzdycha, jeśli zapomnisz samemu zważyć owoce - bo w ich
    kasach nie było
    wbudowanej wagi - i miły kasjer sam idzie przez pół sklepu (bo oczywiście
    warzywa/owoce
    w najdalszym rogu) żeby ci to zważyć ;>