  • Data: 2022-08-19 15:06:07
    Temat: Re: oszustwo na kasie samoobsługowej
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W Decathlonie by to nie przeszło, tam rozpoznaje po kolorze i kształcie.
    > Dawno nic nie cze jako ziemniaki.zrobiło na mnie takiego wrażenia.

    Są różne zabezpieczenia. Czasem po wadze. Ale i to daje się obchodzić,
    bo możesz zważyć pomarańcze jako ziemniaki. W AUCHAN czasem cytrusy są
    tak podobne, ze musisz wskazać pracownikowi półkę, by Ci powiedział,
    jakim kodem ważyć - przykładowo rożne Greifruty. Tu nie chodzi o to, jak
    trudno ich oszukać.

    --
    Robert Tomasik