  • Data: 2023-04-07 17:21:41
    Temat: Re: oszustwo i portal "osłaniający" oszusta
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz, to zależy kto jaki standard ma. Ja czasem liczę sumy kontrolne,
    > jak sobie dane na pendrive kopiuję, by potem się nie okazało, ze jakiś
    > plik ma błąd i się nie otworzy, a wiem, ze to też ne jest standard.

    > :-)

    I tak sobie ściągasz kabelkiem cały "FaceBook" i "WhatsApp" a potem
    liczysz "sumy kontrolne"...
    Szacun. LOL :)

    Takie bajki to możesz opowiadać w kulsońskiej kantynie szeregowcom
    pilnującym pomnika, którzy bladego pojęcia o tym nie mają. Nie wątpię,
    że łykają to z otwartymi szeroko oczami i spadają z krzeseł będąc pod
    wrażeniem twoich kompetencji...
    Ale, że tak publicznie się nie wstydzisz? Kiedy nie wiesz kto to czyta?
    Np. ktoś, kto choć odrobinę orientuje się w temacie?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr