    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: oliwa sprawiedliwa, ale trochę to trwa
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 21 Oct 2021 13:20:28 +0200

    On Thu, 21 Oct 2021 10:52:15 +0200, Olin wrote:
    > W marcu 2020 był wątek o położnej zwolnionej z pracy w Nowym Targu za
    > niewychwalanie dobrej zmiany, a w szczególności Maliniaka.

    > https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/Gq_zw3rP-
    5I/m/RbEGVLZVEAAJ

    > Właśnie wygrała z pisowskim dyrektorem szpitala w sądzie pracy:
    > https://24tp.pl/n/86812
    > https://zakopane.wyborcza.pl/zakopane/7,179294,27710
    026,sad-pielegniarka-ktora-alarmowala-o-braku-masecz
    ek-w-szpitalu.html?_ga=2.138606323.1359792392.163454
    0488-1609251266.1595588080

    Prawomocnie?

    Cos dzis mowia, ze dyrektor z wyroku zadowolony.
    Bo ... sad nie nakazal przywrocenia do pracy.

    Shreku - ty sie znasz - jak to wplywa na odszkodowanie ?

    > Nie odmówię sobie przyjemności przypomnienia, że Robert Policmajster
    > popierał zwolnienie, choć podstawy prawnej nie podał:
    > "I moim zdaniem Dyrektor Szpitala miał rację. Bo ona jest położną, a nie
    > zaopatrzeniowcem ani rzecznikiem prasowym szpitala. Nawet jeśli tych
    > środków brakowało (bo nie wiem, czy brakuje, czy jest "w sam raz"), to
    > powinna się o nie zwrócić do odpowiedniej osoby, a nie do FaceBooka.
    > FaceBook miał im tam maseczki wysłać?"
    > https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/Gq_zw3rP-
    5I/m/xoqVu3o2AwAJ

    No coz, w Policji to moze i dobra zasada, a w szpitalu -
    niekoniecznie.

    J.