    From: guru <k...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odpowiedzialność Policj i(kazus)
    Date: Sun, 10 Apr 2005 03:57:16 GMT

    Maverick31 wrote:
    > U?ytkownik "Pawcio" <1...@n...spamowcow> napisa? w
    > wiadomo?ci news:d389e2$999$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > <rozwalili mi drzwi i ?e by?y warte 10 000.Panowie
    > <pe?nomocnicy mówi? ?e sory winetu ale nie wierzymy, ?e tyle <kosztowa?y.
    >

    > Nie sadze, zeby nie bylo notatki sluzbowej i rozkazu dla AT. Przed takimi
    > akcjami jest odprawa. Akurat tutaj wzorce sa bardzo zblizone do tych
    > zachodnich.

    Magdalenka? Gdzie slyszales o takiej durnocie na Zachodzie?

    > <To pozew do s?du cywilnego?
    >
    > Jesli sie nie zgadzasz na ugode albo jej warunki to pewnie tak.:)
    >
    > <Czy mozna negocjowaae z zespo?em pe?nomocników koszty <uboczne?Pobyt w
    > hotelu bo nie bede przeciez nocowa? <wdomu bez
    > <drzwi i sciany, koszty ochrony rozkipiszowanego mieszkania <do czasu
    > wstawienia nowych drzwi.
    >
    > Ponosza wszystkie koszty wynikajace z demolki- rowniez hotel.

    ...i na wzor linii LOT rowniez koszta nabycia szczoteczki do zebow,
    mydla i recznika. Osobiscie optuje za dolaczeniem wacikow do
    przeczyszczenia uszu :-P

    > <Pytanie uboczne-po kiego grzyba policjanci nosz? maski?Bo <u mnie na
    > wydziale wyk?adowcy mówi? ?e pewnie po to
    > <?eby rozmyae ewentualna odpowiedzialno?c:)
    >
    > 1 powod to psychologia
    > 2 powod to ochrona wlasnych wizerunkow i rodzin przed zadnymi zemsty
    > brzydkimi chlopcami.
    >

    > Ktos ma maske <to jakby go nie by?o:)Cz??c nosi cz??ae nie nosi;)
    >
    > Nie noisza rzecznicy AT albo ci ktorzy juz nie sa w oddzialach. Nawet
    > operacyjni policji nosza maske podczas zatrzymania jakiegos groznego
    > brzydala.
    >
    > Pozdrawiam Maver

    A dlaczego nie nosza przy tym odblaskowych numerow identyfikacyjnych z
    przodu i z tylu odzienia, pozwalajacych na wytoczenie prosecu sadawego
    pozniej? Procesu gwarantowanego Europejska Konwencja. Jest to
    standardowa praktyka odzien w rozwinietych krajach. Lechistan
    zdecydowanie opiera sie temu. Dlaczego?