  • Data: 2012-07-10 22:22:43
    Temat: Re: oddawanie krw,i a dzien wolny w pracy
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa w <news:4ffc7b6e$1@news.home.net.pl>:

    > Jeśli już ktoś bredził, to ty - o limitowanych zwolnieniach lekarskich.
    [...]
    > No i gdzie tam jest coś o rocznym limicie zwolnień lekarskich?

    Limit zwolnień to ty sobie wymiśliłeś, bo Przemek napisał:
    "ATPO: Mielim na szkoleniu, że na kaca można wziąć od medyka L4. Tylko
    bodajże jakiś limit roczny jest."

    A w linku, który podał stoi:
    <http://lodz.naszemiasto.pl/archiwum/849620,zwolnien
    ie-lekarskie-z-powodu-kaca,id,t.html>
    "Za pierwsze pięć dni zwolnienia, w którym zaznaczone jest, że pacjent
    nadużył alkoholu, zasiłek chorobowy nie jest wypłacany - mówi Jerzy
    Pietrasik, rzecznik prasowy łódzkiego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
    Społecznych."

    Twierdzisz, że pierwsze 5 dni to nie jest "jakiś limit", oraz, że dni
    zasiłku chorobowego nie nic wspólnego z rokiem?

    --
    Tomasz Nycz