  • Data: 2024-03-29 15:02:53
    Temat: Re: o Pegasusie raz jeszcze
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, ja wiem jak bardzo sformalizowane i proceduralne są wszystkie
    > czynności związane z opracowaniem produktu w wielkim korpo.

    I tak i nie. Masz przykład boeinga, gdzie teoretycznie nie dało się
    zrobić mcas-a na jednym czujniku konta natarcia a nie dość że zrobiono
    to jeszcze certyfikowano. Masz bigpharmę, w której każdy rozsądny
    wiedział, że szansa na znalezienie szczepionki o skuteczności znacząco
    różnej od tej na grypę jest iluzoryczna a mimo to wynaleziono taką
    stuprocentową a każdy kto chociażby wspominał o podobieństwie cowida do
    grypy stawał się personą non grata. Ba - nawet mówiene że kowid jest
    chorobą sezonową było szurstwem. Więc co z tego że ktoś wie? Snołden też
    wiedział i nawet dowody przedstawił. I co z tego? Będzie jak ze
    wszystkim co nagle ujawniono. Dawni ci co twierdzili że to niemożliwe,
    będą mówić że przecież od zawsze było wiadomo:P

    Procedury są regularnie omijane w każdej strukturze - im większa tym
    częściej:P Zwykle za wiedzą kierownictwa... które je wymyśla:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!