  • Data: 2023-09-13 16:17:22
    Temat: Re: niewykrycie sprawcy wykroczenia
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.09.2023 o 16:10, Wiesiaczek pisze:

    > To nie było wykroczenie. Więc co chcesz tu udowadniać? Ty masz
    > jakiekolwiek pojęcie o tym, co piszesz?

    Jeśli nie było wykroczenie, toi czemu niewykrycie sprawcy? Czego?

    > Przestań w końcu pierdolić! Zawiadamiający jest pokrzywdzonym i jest
    > stroną postępowania. O co Ci chodzi?

    No z wpisu Krystka wynika, ze po prostu nagrał wykroczenie. Oczywiście
    nie pisze wprost, ze nie był pokrzywdzonym, ale i też nic na temat tego,
    by był. Z czego wywodzisz swoje stanowisko?>
    > Żadnego!

    Więc co tu promować?

    > To, że sąd ma w dupie stan faktyczny i może sobie orzekać tak, jak mu
    > wygodnie. O przyjęcie korzyści nie posądzam, bo mnie oskarżą chuje
    > jebane.

    Czyli wszyscy się zmówili? Policja, prokuratura i sąd?

    > Mam ich głęboko w dupie! Pokazałem tylko, że policja w Polsce ma w
    > dupie obywatela, co było na początku tego wątku. Jeśli są jeszcze
    > tacy frajerzy, którzy wierzą w polskie prawo i sprawiedliwość (nie
    > mam na myśli partii) to niech tak sobie żyją w tym matrixie dopóki
    > nie przyjdzie im zetknąć się z rzeczywistością.

    Czemu Policja? W końcu piszesz, ze sąd uznał, ze to nie przestępstwo.

    --
    (~) Robert Tomasik